ik wordt voor de keuze gestel een ketel of een combi ketel. Als ik een combi ketel wil krijg ik huursverhoging mag dat?

Wij hebben namelijk alle leidingen zelf al aangelegd, ze hoeven alleen maar de combi ketel neer te hangen en klaar zijn ze.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Voor de gewone ketel hoeven ze ook niets extra's te doen dan ophangen. De combiketel zal duurder zijn.

Verder: heb je nu een geiser/boiler? In dat geval heeft een combi toch weinig zin (zie bron)?

Ik zou kijken of ik een eenmalig bedrag mag betalen in plaats van een huursverhoging omdat die huursverhoging altijd terug komt en ook elk jaar mee gaat in de verhoging van de huur in procenten. In de bron vind je de prijsverschillen. Ik zou echt proberen het in 1x te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als het huurgenot stijgt doordat het puntenaantal dat je huur bepaalt hoger wordt. Vervanging doet dat niet. En het maakt niet uit of de geiser of boiler eerst bv van de energieleverancier werd gehuurd.