Stook ik wel voordelig??

Wij hebben hete lucht verwarming, als wij weg gaan
dan zetten wij de termostaat op 15, omdat het weer snel opwarmd.
Of is dit onvoordelig,en kunnen wij hem beter op 18 zetten, dat het dan minder koud is in huis,en dat het korter op moet warmen.

burgos
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
als je weg bent zet je de verwarming vanzelfsprekend uit

Het beste antwoord

Luchtverwarming is al de goedkoopste en beste manier om een woning te verwarmen,

Of het voordeliger is om de temperatuur te laten zakken naar 15gr. C. is medeafhankelijk van de duur dat je van huis af bent, ben je maar een uurtje van huis af is het voordeliger om de temperatuur te handhaven, ben je langer van huis is het beter om de temperatuur terug te brengen naar 15gr. C..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor de tip

Andere antwoorden (1)

Hangt af van hoe lang jullie weg zijn. Echter er geldt nog steeds, hoe minder energie je verbruikt des te voordeliger het is. Dus lager is voordeliger omdat de tijd dat hij van 15 naar 18 moet kleiner is dan dat jullie van huis zijn.