bestaat er ook een opbergsysteem voor een laptop waarbij je de laptop op bv een soort plank opklapt tegen de muur aan?

zeg maar als ruimtebesparing in een kleine ruimte. EN kan het kwaad als een laptop steeds op zn zijkant staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dat niet zojuist zelf bedacht? Plank, opklapbaar, tada?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap er weinig van, als je een plank kwijt kan kun je daar ook een smal kastje kwijt, heb je meteen ruimte om andere spullen in te bewaren. Een laptop is zo klein dat tie altijd wel ergens op past (op je dvdrecorder, op je boeken, in een kast ergens op, in een keukenkastje, onder je bed etc. Trouwens: opbergen? Dat ding staat hier altijd klaar om aan te zetten en ligt als ik slaap op de bank/eettafel ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons staat ie in de keuken op de eettafel. Niet altijd handig als je wilt eten bijvoorbeeld. Een plank aan de muur zou kunnen maar is gezien de ruimte hier niet zo heel handig. Vandaar mijn idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, als een plank aan de muur niet zo heel handig is bij jou thuis, waarom vraag je dan specifiek daarnaar? Dat is immers je vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien leg ik het niet goed uit. Ik bedoel een systeem waarbij je hem opruimt, tegen de muur aan. Dus niet gewoon een plank. Wat dat past weer niet. Dus; een plank PLAT tegen de muur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap 't nog steeds niet. Je wilt dus je laptop tegen de muur aan opruimen. Maar waarom is daarvoor wel ruimte en niet voor laptop + plank?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk, een plank steekt uit. Zit toch al snel zo 30 cm van de muur af. Het idee wat ik heb is een plank-zeg maar als een schilderij ophangen. En daarachter de laptop. Die staat daar dus recht in. En als ik dan de laptop wil gebruiken, dan stel ik me dat zo voor dat ik die plank van verticaal naar horizontaal zet. Dan staat de laptop dus gewoon op een plan. En daar kan ie blihven staan of ik haal hem er af om op tafel neer te zetten. Pff...snap je het? Maar het was maar een technisch hersenspinsel van mij.
Ik wil geen plank aan de muur omdat ie uitsteeks en dan knal ik daar steeds tegen aan. Maar ik wil wel de laptop opruimen. Nou en verder weet ik het ook niet hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een laptop is, pak 'm beet, 5cm dik. Neem daar nog een plank bij van, pak 'm beet, nog eens 5cm (overdreven dik, ik weet het). Dan zit je op maximaal 10 cm. Dat kun je toch wel ergens missen, of niet? Als je dat niet eens kunt missen, dan vraag ik me af of je wellicht in een kartonnen doos woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We wonen in een doodnormaal huis. Bedankt voor het meedenken, maar je snapt er helaas niks van, en ik heb ook geen zin om het nog verder uit te leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, als jij je vraag niet goed stelt en vervolgens ook niet wilt uitleggen wat je dan wel wilt, dan vrees ik dat je geen antwoord naar je zin zult krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer of anders uitleggen wordt hem niet, volgens mij heb ik dat voldoende gedaan.
Pelle heeft een antwoord gegeven waar ik wat mee kan.
Nogmaals wel bedankt voor het meedenken.

Het beste antwoord

Ik snap het nu. Wat je misschien moet hebben is een schoenenkast zoals die van Ikea in de bron. In rood en zwart. Kijk even goed of de maat ruim genoeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super, bedankt voor je antwoord, zoiets zocht ik.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij bestaat zo'n systeem nog niet. Maar wat let je om het zelf te maken? Het kan overigens geen kwaad dat een laptop continu op zijn kant ligt. Die van mij ligt veel in de laptoptas op zijn kant. Als je hem maar niet opbergt als ie aan staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Als je hem dichtklapt gaat een laptop toch automatisch uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik en maken..das niet zo'n handige combi. Maar laten maken, das een ander verhaal :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ivana: Dat ligt eraan hoe je het hebt ingesteld.