Kan je de NHG ook voor de 2e keer afsluiten??

Mijn vriendin heeft bij haar vorige huis gebruik gemaakt van de NHG. Nu willen wij een huis kopen en weer met de NHG , kan dit of is het een probleem dat zij al eerder daarvan gebruik heeft gemaakt?..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ervan uitgaand dat ze haar huis waar een hypotheek met NHG op zat, verkocht heeft-dan maakt het sowieso niet uit. Er zijn andere voorwaarden waar jullie aan moeten voldoen. Het zijn er nogal wat, dus ik heb de link toegevoegd.