Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Enige tijd mijn eigen woning verhuurd met huurovereenkomst. Nu blijkt huurder nooit water betaald te hebben. Leverancier stelt mij nu aansprakelijk?

Verhuur ging via een makelaarsbedrijf dus ligt schriftelijk vast. Het is aantoonbaar wie er op enig moment in het pand woonde. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu het waterverbruik van mijn huurder moet betalen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Aangezien jijzelf een contract hebt met het waterbedrijf, moet jij dat ook betalen.
Je moet zelf eventuele kosten op je huurder verhalen. Daar heeft het waterbedrijf geen boodschap aan.
Heb je trouwens wel meterstanden opgenomen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin. IK heb geen enkel contract. De huurder heeft verzuimd het contract af te sluiten. Lezen wat er staat he?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing