Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn douche wisselt om de 3 seconde tussen koud en heet water, hoe verander ik dit?

Hallo mensen, ik heb een vervelende douche die steeds wisselt tussen heet en koud water. Heel vervelend douchen dus want ik moet er steeds onder vandaan springen om niet te verbranden of als het ineens heel koud word.

Onze geiser is pas stuk gegaan en weer gerepareerd en sinds dien heb ik problemen.

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
877
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draai de warme kraan zo ver mogelijk open, en dan koud water kraan open draaien tot de gewenste temperatuur. Het gaat er dus om dat je warm zo ver mogelijk open draait.
Cryofiel
12 jaar geleden
Och, gemiddeld is de temperatuur in orde, toch?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan is je geiser absoluut opnieuw kapot!
Is het al een oud beestje?
Je probleem lijkt op een doorgebrande regelaar.
Dit kan vervangen worden, maar het probleem komt bij een oude geiser vaak weer terug.
Misschien is het handig om een nieuwe geiser aan te schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het vermoeden dat de temperatuur van het sanitair water veel te hoog ingesteld is op uw geiser. 60 a 65°C is normaal voldoende en kan u beter regelen met uw mengkraan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding