Waar kan ik mijn reserve huissleutel laten als ik geen vrienden of kenessen heb die in buurt wonen?

Sinds ik verhuisd ben heb ik mijn reserve sleutels steeds thuis liegen,dichts bij wonende vrienden zit al 100 kilometer hier vandaan en de buuren ken ik niet echt wij hebben wel goeiedag gezegd maar verder hebben wij geen contact,
zo heeft iemand een veilige idea waar ik mijn reserve sleutels kan laten?

12 jaar geleden
in: Wonen
17.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inbrekers kennen de meeste verstopplekjes :)
Toch maar eens kennismaken met de buren dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een toegangspasje evt met pincode en een slot met digitale in te voeren code vervangen een sleutel.
(verkrijgbaar bij een goede ijzerwinkel of slotenmaker)

Het beste antwoord

Er zijn kastjes die je b.v. bij je voordeur kunt hangen, waar je je reservesleutel in kunt doen. Alleen te openen met een cijfercode die je zelf in kunt stellen..

Toegevoegd na 10 minuten:
Je kunt je reservesleutel natuurlijk ook in een glazen potje ergens in de tuin of zo begraven. Heb ik ook gedaan, maar juist op een dag dat ik mijn sleutel ergens anders had laten liggen en de reservesleutel op moest graven met m`n handen, was de grond bevroren!! :P.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Misschien kun je er eentje op je werk leggen (als je werk hebt tenminste).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koraal19
12 jaar geleden
Dat is in het geval dat je iedere dag bij je werk terecht kan(in feest dagen ,in het weekeind en in werk dagen na 18.00uur)
Het is heel belangrijk goede contacten te hebben met je buren. Breng dat eerst in orde, dan zal je sleutel wel bij een buurman of -vrouw terecht kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom is dat zo belangrijk? Ik heb niks met (ook niks tegen) Mn buren..laat me met rust :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is toch totaal geen antwoord op de vraag
Aan een touwtje om je nek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sleutelkluisje buiten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook weer een sleutel voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die werken ook met een code
een losse sleutel leg je in je portemonnee ..
dat heb ik ook, ik vergeet ook wel eens me sleutel, dus dat is de meest voor de hand liggende plek..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dan kan je nog maar een ding doen.....
goed nadenken als je de deur uitgaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De veiligste plek is toch echt in je eigen bezit.. Niet in de tuin, of onder een bloempot of in kastjes buiten de deur ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad. de kans dat je je sleutel en je portemonnee tegelijk vergeet is kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja laatst is mijn tasje gejat en daar heb ik zowel mijn portemonnee als mijn sleutels in zitten , tja het gaat niet alleen om het feit dat je 'ze' vergeet
Misschien heb je een schuurtje in je tuin waar je hem in kan verstoppen. Je kan ook een vogelhuisje kopen en daar de sleutel in verstoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat van het vogelhuisje is een originele, goeie tip, plusje! :-)
En nu maar hopen dat inbrekers niet op GoeieVraag zitten, want dan komt er een serieuze aanval op de vogelhuisjes in Nederland ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ;)
Misschien kan je je reservesleutel bij een collega achter laten. Eentje niet niet te ver woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een auto hebt, leg m in t dashboardkastje.
Zet dan niet je adres bij "thuis" in je tom tom, want als iemand de moeite neemt je auto te stelen hebben ze ook meteen je huisadres EN de sleutel.
Ikzelf heb de huissleutel aan mijn autosleutels, die heb ik altijd bij me.
Maar er zijn zoveel plekken, je kan zelfs een speciale holle steen krijgen waar je m in kan stoppen, een tuinkabouter, een schuurtje waar je m onder t dak kan leggen, begraven in je tuin, onder een losse tegel, onder een bloempot.
Of toch maar eens een bakkie doen met de nieuwe buurtjes. (zou niet meteen mijn sleutel bij ze achterlaten, maar eerst nader kennis maken, dat je weet wie t zijn etc.)
Hier bij ons in e buurt woont een sleutel oma, die mevrouw heeft sleutels van t hele blok!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je huissleutels en je autosleutels aan dezelfde sleutelbos zitten en je bent je huissleutels kwijt dan ben je ook je autosleutels kwijt en dan kan je ook niet in je auto om de reservesleutel te pakken.
koraal19
12 jaar geleden
ben met Hannes eens,en omdat ik op een flat woont heb ik geen achter tuin of schuur maar een sleutel oma lijkt me goed idee(iemand die altijd thuis is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag je blij zijn dat ze niet vergeetachtig word kan je de verkeerde sleutel mee krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso niet je adres onder 'thuis' in je tomtom zetten. Mijn broer werkt bij TomTom, en hoort regelmatig verhalen over mensen van wie de auto, met daarin de tomtom, gejat is aan bijvoorbeeld een restaurant of pretpark. Inbreker klikt op 'thuis' op de tomtom, en rijdt in 1 keer moeiteloos naar het huis van de mensen waarvan hij weet dat ze niet thuis zijn. Nooit doen dus ;-)
Ik ken iemand die handig is geweest met de naaimachine. Die heeft een extra flap, evenredig, aan een welkomst mat gemaakt. Aan de onderkant lijkt het nu net alsof er geen extra flap zit. Ze hoeft alleen maar even een pen of ander scherp voorwerp bij zich te hebben zodat ze het extra gedeelte open krijgt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
wat ik heb bedacht is; ik heb bij de voordeur op een 'leuk' onzichtbaar plekje de SCHUURSLEUTEL vast geplakt! heb dan de huissleutel ergens in mijn fiets schuur hangen , daar waar ikke alleen de plek van weet!
Heb er (jammer genoeg) al 3x gebruik van gemaakt , LOL , maar ik kwam gelukkig mijn stulpje wel weer binnen! Wel een tip erbij!!! plak de schuursleutel direct weer op z'n plekje en berg de huissleutel direct weer op in de schuur!
Ik weet hoe vervelend /auw het kan voelen om bij je eigen voordeur te staan en er niet in te kunnen komen!
doeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moet lachen om je reactie! maar is toch een heel goed plan? heb je de rest wel gelezen dan? LOL
Leg de schuurdeursleutel op een droog plaatsje in de tuin.
Geef de voordeursleutel een plaatje in de schuur.
Een eventuele insluiper moet dan, mocht hij de sleutels vinden, in het zicht van de buren de voordeur openen.