Hoeveel kost de oorzaak zoeken bij lekkage platdak en laten repareren ?

Ik heb lekkage uit mijn platdak , ik wil weteen wat is de oorzaak en laten repareren, ik wil eerst weten hoeveel zou kosten ( mag ook indicatif ) . Oh ja ik woon in schiedam wie weet goede en betaalbaare dakdekker ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

De kosten van het herstellen hangt af, van hoe groot de lekkage is en wat er eventueel vervangen zal moeten worden. Er wordt eerst gekeken wat er aan de hand is en dan aan de hand daarvan wordt gekeken wat het dan gaat kosten voor herstel. En via de goudengids kan je er zo een uitzoeken maar zorg wel dat hij is aangesloten bij het keurmerk voor daken i.v.m. garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij kunnen dat hier niet bepalen.
Daar is veel te veel verschil tussen de verschillende bedrijven en het hangt veel te veel af van allerlei zaken die wij niet kennen.

Je kunt dit beter als klus op een klussensite zetten.

Er zijn er genoeg, de bekendste is werkspot.nl.
Maar er zijn er nog wel meer.

Dan krijg je een aantal offertes en dan zal je zien dat
daar veel verschil in zit.

Toegevoegd na 35 minuten:
Door uw postcode in te voeren vindt u in een handomdraai alle klussenbedrijven bij u in de buurt. De bedrijfspresentatie die bij het bedrijf vermeld staat geeft u direct een eerste indruk van het geselecteerde bedrijf.

http://www.klussenbedrijfnederland.nl/

www.latendoen.nl

www.casius.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oorzaak van lekkage van een plat dak, is in 99,9 % van de gevallen regen.
Dat uit vinden is geheel en al gratis.