Kan mijn buxusboom doodgevroren zijn?hij is nog nooit helemaal kaal en bruin geweest!hij staat al ruim 12jaar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Ja, dat kan en die kans is ook vrij groot. Hier is de ceanothus dood gegaan en die stond ook al 7 jaar....

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat probleem hoor ik meer, het was echt te koud blijkbaar begin februari....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hij zal ook wel te nat hebben gestaan en dat is dan de doodssteek geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar heeft het dan zoveel geregend in januari?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrij nat is geen probleem, vrij koud is geen probleem, maar de combinatie is vaak letterlijk dodelijk :-(
je kan het het beste zien als je met je nagel of mesje bijv.even een klein stukje bast van de stam schraapt,als het eronder nog wat groenig is,is er niets aan de hand.