Hoe tuinkussens zonder ritsen schoonmaken?

Ik heb een loungeset met kussens waarbij ik de hoezen niet af kan ritsen, hoe kan ik de kussens nu goed schoonmaken? Iemand handige tips? :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

HG tuinkussenreiniger is hier speciaal voor bedoeld, dit is te koop bij verschillende bouwmarkten, supermarkten en drogisterijen, maar ook bij Blokker en Marskramer.
Ook andere merken hebben zo'n soort product, veelal te koop in de winkels waar ze tuinmeubels verkopen. Vergeet niet na het schoonmaken de kussens te impregneren, zodat ze weer vuil- en waterafstotend worden.