Waar moet je zijn voor een bouwkundig rapport?

Niet voor een hypotheek ofzo, maar gewoon om de staat van een woning te laten inspecteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je kunt hiervoor een willekeurig (maar wel erkend!) bouwkundig bureau inschakelen. Wees vooraf wel bedacht op de prijs, dus vraag een offerte aan!
Wat je ook kunt doen is via Vereniging Eigen Huis een aankoopkeuring uit te laten voeren. Deze keuring kost €289,- en geeft een betrouwbaar beeld van de bouwtechnische staat van een woning. Hoewel het een aan/verkoopkeuring heet, kun je deze keuring natuurlijk ook gewoon in je eigen woning laten uitvoeren, ook als je niet van plan bent te verkopen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!