Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ikea locker ps. Ik wil dat ding dus gaan halen met de fiets, maar ik vraag me af of dit mogelijk is. weetiemand dit? (zie link)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80100190

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een grote verpakking die je mee moet sjouwen dan! Hij is best lang en voor op een fiets ook redelijk zwaar. Als je geoefend bent kan je het proberen natuurlijk, maar ik zou toch met een auto gaan. Stel nou dat het niet lukt moet je met de fiets aan de hand lopen en dat ding erbij. Ook wel eens overwogen om met de bus te gaan? Bij iedere ikea stopt een bus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou fijn zijn als dat kon, maar ik denk niet dat het gaat.
Misschien met de bus wel, maar het is een heel gewicht en waarschijnlijk kun je het niet onder de arm nemen vanwege de lengte en het gewicht. Kun je iemand in de buurt vragen wanneer ze weer eens naar Ikea gaan met de auto?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn de maten en het gewicht van de Locker. Het gewicht is nog wel te doen op de fiets, maar een lengte van 126 cm is te lang om op je fiets te transporteren, dan kiept de hele boel naar achteren!
Verpakkingsmaat en gewicht:
Pakketten: 1
Artikelnummer: 801.001.90
Breedte: 48 cm
Hoogte: 14 cm
Lengte: 126 cm
Gewicht: 23.1 kg
Aantal: 1
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kan het dan toch met de bus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je kunnen doen, in de breedte kan het pakket onder je arm, maar vergeet niet dat 23 kilo best wel veel is (zo'n grote baal kattenkorrels). Kan je het niet met iemand samen doen? Je moet uiteindelijk ook nog van Ikea naar de bushalte lopen, en van de bushalte naar huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies. Daar dacht ik ook aan hoor, ik wil die dingen ook altijd zelf doen, maar soms gaat het echt niet zonder iemand om hulp te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
herkenbaar!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding