ik ben op iemand en die is ookop mij maar hij zegt dat hij iemandheeft maar ik weet niet of dat waar is.zijn neef zij dat hij op mij is

ik wil weten of het waar is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wauw het niveau daalt met de dag hier op GV

Het beste antwoord

Vraag het dan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brrrrrriljant idee zeg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoe moeilijk kan het zijn...
Maar misschien is deze persoon nog heel jong..
En dan is het natuurlijk nog een beetje eng;-)

Andere antwoorden (7)

Daar kun je alleen achter komen door het te vragen.
Zijn neef kan dat wel zeggen, maar is dat ook echt zo?
Hij heeft namelijk al iemand zoals je zelf zegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft hij wel een reden om mysterieus te doen? Ga naar hem toe en vertel hem wat je hebt gehoord. Hij miet dan wel antwoorden en dan heb je meteen een aanknopingspunt om door te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heeft hij of zij vast veel meer aan;-) +1
Daar kun je alleen maar achter komen,door het hem ronduit te vragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij zegt dat hij iemand heeft, dan is 't uitermate simpel en totaal niet te ontkennen: dan is hij helemaal niet op jou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij wil je gewoon jaloers maken, en dat lukt hem aardig geloof ik?
Zeg ook gewoon dat je iemand anders hebt, moet je kijken hoeveel moeite hij dan voor jou doet, dan weet je het zeker!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur een smsje.
En vraag!
Makkelijkste manier.
Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een man zegt dat hij niet verliefd is dan moet je dat aannemen, ook als ze nog heel jong zijn. Zijn neef kan van alles zeggen, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken.