Wij hebben een stacaravan op een camping in Nederland, en willen die graag verkopen. Weet iemand een goede site hiervoor?

Een site die waar het niet al te duur is om een advertentie op te plaatsen, en die goed bekeken wordt.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg ook dat het OP de camping goed bekend is want soms kennen campingbewoners andere mensen die graag op die camping willen komen.

Het beste antwoord

Marktplaats.nl is de aangewezen site.
Maak detailfoto,s dat verkoopt beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of er een site is?wij hebben het meeste succes gehad
met een advertentie in het blad van de anwb.
Mensen die een caravan zoeken,kijken daar veel in,
en daar vind je de juiste doelgroep.
Suc6.
burgos
12 jaar geleden
Een goede site hiervoor is: www.vakantiehuis.nl
Hier komen voornamelijk mensen die serieus geinteresseerd zijn.