Wij hebben nieuwe donsdekbedden gekocht. Nu blijken dit hele dikke,zware en stugge bedden te zijn. Worden deze nog soepel of kan je ze soepel maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Geen probleem, deze worden vanzelf soepel.
Goed uitkloppen/schudden kan ook helpen.

Welterusten;))

Toegevoegd na 50 seconden:
Vandaar dat je nu nog wakker bent.........................
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag! Was de donsdek bedden met wasverzachter een paar keer. Je moet het goed centrifugeren.

Om het helemaal te voorkomen, moet je natuurlijk, voor dat je het koopt, het dekbed even testen!!