Wie kan mij eigen goede en/of slechte ervaringen vertellen met zijn/haar blender?

Mijn eigen vertrouwde blender begint het een beetje op te geven. Het tapkraantje is lam waardoor ik er al een beker onder moet zetten tegen het lekken, en ik merk dat ik er niet zo veel (meer) mee kan als eerder (toen ik er nog alleen gebonden soepen en babyvoeding mee maakte :-/ )

Mijn wensen zijn:

* Een grote kan, minimaal 1400-1500 ml
* Verschillende standen
* (Liever) geen tapkraantje
* Genoeg power ook ook ijs/diepvriesvruchten voor smoothies mee te crushen
* En last but not least... als rasechte Hollander voor maximaal rond €100,00 ;-)

Eigen ervaringen worden erg op prijs gesteld ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Ik raad je aan op een vergelijkingssite te kijken. Hier staan alle specificaties op vermeld, en tevens kunnen mensen die het product in hun bezit hebben je vertellen wat ze er goed en slecht aan vinden.

Klik op deze link om te vergelijken:

http://www.lmgtfy.com/?q=Vergelijk+blenders

En dan deze nog: Dit geeft aan welke voorwerpen je wel en niet in de blender kunt doen (fun, niet serieus nemen)

http://www.blendtec.com/willitblend/?68

Succes ermee!

Toegevoegd na 2 minuten:
Even je wensen ingevoerd op een website, klik hieronder voor het overzicht van de blenders die ik voor je vond!

http://www.vergelijk.nl/blender_shaker/f/inhoud_sapkan_float/inhoud_sapkan_float%3d1__c__5/min_price/50__c__0__a__min_price__a__100__c__0/

Je kunt je wensen links van het beeld aanpassen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sinds mijn verjaardag, toen zij in mijn leven kwam, zijn mijn blender en ik onafscheidelijk. ’s Ochtends, ’s middags en ’s avonds voorziet zij mij van fruithapjes, smoothies, ijskoffie, pesto, en wat al niet meer. In ruil daarvan poets ik haar elke avond mooi op, spreek haar liefkozend toe en geef haar een kusje voor het slapen gaan. Zoals sommige mensen op hun kat of hond gaan lijken, zo begin ik steeds meer van mijn blender weg te krijgen. Scherpzinnig, fris, fruitig, u kent het wel...

Tot ik vanavond een heerlijke guacamole in elkaar dacht te flansen. Alle ingrediënten netjes door elkaar gemixt, weigert mevrouw tot op dit moment om haar deksel los te laten. Dus nu zit ik met een cup guacamole die met geen mogelijkheid open te krijgen is. Ook niet als ik haar onder de hete kraan houd, er een mesje onder probeer te wippen, er een tang op zet, een liefdesliedje zing of de hulp van mijn huisgenootjes inschakel. Muurvast.