Ik weet bijna 100% zeker dat dit een wandelende tak is, we hebben ze zelf ook thuis. Je kan het zien door de kleur en de vorm (voelsprieten). Als dit beestje in je huis zit zal ik hem wel buiten zetten ze breiden zich namelijk nogal snel uit. Wij begonnen met 2 wandelende takken en een jaar later waren het er meer dan 50 :'s.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
buiten gaan ze in ieder geval dood dus wat dát betreft is het wel een oplossing. misschien is het voor de diertjes wel beter als je de eitjes op tijd uit het verblijf haalt en ze door de wc spoelt bijvoorbeeld. ze staan bekend om het snelle vermenigvuldigen, dus om ze maar buiten te dumpen vind ik een beetje sneu naar het diertje zelf toe eerlijk gezegd. (ze vriezen gewoon kapot)

Andere antwoorden (2)

Het lijkt wel op een wandelende tak..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie er toch echt een uitrustende tak in...!
lijkt op een worm zover ik kan zien (niet echt goed)

Toegevoegd na 39 minuten:
keek vanaf klein scherm.

ziet er inderdaad uit als een wandelende tak die zich op de muur heeft geklemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zo niet goed zien?
Klik op de foto en dan zie je hem een stuk groter en haarscherp!