Wat is het verschil tussen 1 beds en 2 beds breimachine?

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry het moet zijn: enkelbeds of dubbelbeds

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4.3K

Het beste antwoord

Dat de een 1 bed en de andere 2 bedden heeft dat was je wel duidelijk denk ik. Dus ik interpreteer je vraag als of je het verschil in functionaliteit wilt weten.
De dubbelbeds breimachine kan meer gevarieerde steken maken. Denk daarbij aan het verschil tussen met 2 naalden danwel met meerdere naalden tegelijkertijd met de hand breien. Steken zoals de patentsteek, rondbreien, badstofmotief, boordpatronen, verzetpatronen en jaquard patronen met een effen achterzijde zijn mogelijk met een dubbel maar niet met een elke beds machine.
Het best loop je een keer bij een goede brei winkel voorbij en laat je je adviseren. Er zijn welliswaar op marktplaats veel machines te koop, maar voordat je je dure geld uitgeeft is het erg belangenrijk dat je de voordelen [en nadelen!] goed leert kennen [ja dat is uit eigen [tegenvallende] ervaring ") ].
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat ik eventueel besluit om er ook maar aan te beginnen, zal ik je adviezen goed gebruiken.
Dank je wel.
Weet nu een klein beetje een verschil.

Andere antwoorden (1)

volgens mijn kun je dan makelijker patronen in breien of je kan een werk zitten laten terwijl je een ander opzet .het kan ook nog dat het iets technisch is dan weet ik het niet zul je in de beschrijving van de apparaten moeten kunnen vinden.laat je in ieder geval goed informeren en kijk of je nog een gangbare uitvoering is voor als je onderdelen nodig hebt veel moois gewenst met breien paultjeb