Waarom word mijn lip dik als ik veel huil?

Dit is mij twee keer voor komen dat als ik heel erg huil dat mijn lippen dan dik worden of de linkerkant van mijn bovenlip word dik. Ik vraag me af waardoor dit kan komen. Komt het doordat ik al het stres in me stop en dan op een gegevn moment huil en doordat ik te veel huil en niet goed ademhaal daarom mijn lip dik word? Heeft iemand enig idee ? Ik word er wel wwn bwetje bang van ik ben een meisje van 17 jaar alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
8.5K
Amadea
12 jaar geleden
Het komt bij meer mensen voor, lees maar eens hier: http://forum.viva.nl/forum/list_message/8535801. Het helpt om met een ijsklontje de lip te koelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh hartstikke bedankt voel me eat opgelucht !!

Antwoorden (2)

omdat er druk opbouw in je hoofd waardoor je kan huilen en dus ook de bloedsomloop word bevordert in je lippen en hersenen. van veel huilen krijg je daardoor hoofdpijn...

dus huil niet tenzij het beter is dan het alternatief

warme groet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je het van stress krijgt.
Als ik een beetje gestresst ben, krijg ik ook weleens dikke lippen.
Gelukkig merken anderen dat niet.
Dan heb ik niet gehuild.
Dus, het komt meer van de stress dan van het huilen.
Hoe het van de stress kan komen weet ik niet.