Hangend toilet drupt aan voorzijde. Waar kan dit aan liggen?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik ga er niet van uit dat dit komt door over de rand heen plassen. Naar mijn gevoel is het gewoon water wat heel langzaam vanuit het voorste punt aan de onderzijde van het toilet druppelt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Antwoorden (2)

Vrouwen plassen nogal eens op de bril. Wellicht is dat de oorzaak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere oorzaak zou kunnen zijn is dat de toiletpot verkeerd om is opgehangen.....
Mogelijk is er een klein lekje bij de aansluiting achter de pot.
Als het na het doortrekken iets lekt, dan zou dat water langs de onderkant naar voren kunnen lopen en pas daar een druppeltje geven.
Controleer dus even of de hele onderkant een beetje nat is.