Hebben alle IKEA 's in Nederland dezelfde oppervlakte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
37.4K

Antwoorden (4)

Nee niet alle Ikea's hebben de zelfde oppervlakte
ronron1212
12 jaar geleden
Nee, tot nu toe heeft de vestiging de grootste oppervlakte van Nederland.

Toegevoegd na 14 seconden:
vestiging Groningen

Toegevoegd na 1 minuut:
zie ook deze link:

http://nl.wikipedia.org/wiki/IKEA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, allemaal anders zo heeft ikea eindhoven laatst nog een grote verbouwing gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, elke ikea is anders maar ze hebben wel allemaal hetzelfde assortiment, alleen zal de ene ikea meer showmodellen uitgestald hebben en bv. meer keukens als voorbeeld hebben staan terwijl de andere ikea misschien alleen een paar frontjes van deuren hebben hangen. Ook zit er veel verschil in de zelfbedieningsmagazijn, die is bij de een ook veel groter dan de andere en over het restaurant maar te zwijgen.