Was kost een traprenovatie nou?

Een rechte trap, zonder draai van ongeveer 14 treden.

Ik heb op diverse websites gekeken maar nergens noemen ze echt prijzen. Je moet eerst een offerte aanvragen of iemand langs laten komen.

Ik wil een geschat bedrag hebben zodat ik weet of ik meer informatie wil over het laten doen of dat ik zelf wat ga plakken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Er zijn meerdere sites te vinden over traprenovatie, Bonopart noemt een prijs vanaf 899 Euro. Het zal vast wel goedkoper kunnen maar dan moet je wat rondshoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanaf een honderdje of acht. Hangt natuurlijk wel af van het materiaal.......