Kun je de rits van een laars laten repareren of vervangen?

Van een van de laarzen van mijn dochter is de rits kapot. Het zou jammer zijn als daardoor twee verder nog goede laarzen de kliko in moeten. Kan een schoenmaker er een nieuwe rits in zetten of is dat te moeilijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
24.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou bij de schoenmaket wel eerst vragen wat het kost. Ik heb laatst nieuwe zolen jaten zetten en schrok vd prijs. 2 weken later kocht ik leuke schornen in de opruiming voor €10!
Vast geen superkwaliteit, maar toch...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't is gebeurd! Kosten: 15 euro.
Bedankt voor de antwoorden.

Antwoorden (3)

Ja hoor een schoenmaker zet er zo een nieuwe rits in, voor een prijs waar je geen nieuwe laarzen voor koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel, de schoenen maker kan de rits misschien ook wel maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja geen probleem! de kosten liggen tussen de 15-30 euro.verstandig is om ze allebij te laten vervangen.de ander gaat vast ook en waarschijnlijk heeft de schoenmaker niet precies dezelfde. evt frutsels en merklabels kunnen meestal niet teruggezet worden