Afgelopen week gezien op televisie: gasopenhaarden in Zwolle, wie weet welke winkel ik bedoel? (of in welk programma dit item te zien was?)

Ergens de afgelopen week heb ik op televisie een of ander woonprogramma gezien, waar ze open haarden op gas lieten zien, in een showroom in Zwolle. De haarden waren erg mooi, maar het gaat mij om de "nep"boomstammetjes die er in het vuur lagen; die waren veel mooier en "echter" dan ik normaal zie. Wie weet welke winkel ik bedoel? Ik heb al gegoogled, daar kom ik niet verder mee. Als iemand de naam van het programma weet, waar dit in getoond werd, ben ik ook al geholpen!
Dank voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Weet je zeker dat de showroom in Zwolle was. Googlen leverde mij Wanders Haarden op. Zie onderstaande link. Die zijn onlangs op tv geweest bij Eigen Huis en Tuin. Zie www.wanders.com. Wanders haarden worden door dealers verkocht. In Zwolle zelf zit er niet één, maar wel in Wijhe (dat is vlakbij Zwolle) Zie http://www.kachelplaats.nl/ .

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nog even doorgezocht, en heb het nu denk ik wel gevonden. Zie http://www.castlefire.nl/ en http://www.element4.nl/ Zijn inderdaad net echte open haarden met een nagenoeg onzichtbare glasplaat ervoor. Heb ook de uitzending gevonden. Zie link hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dikke plus voor je hulp! Helaas is dit niet de uitzending (of de winkel) die ik bedoel, dit was echt een showroom, met gasopenhaarden. Een van de opmerkelijkste dingen was het feit dat ze bij veel haarden een glasplaat ervoor hadden gemonteerd.
Maar nogmaals dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou super! Beste antwoord....
Welk programma was het trouwens? (niet belangrijk hoor,
alleen benieuwd!)
Bedankt, hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super!