Heeft er iemand ervaning met t uitbesteden van strijkgoed ? Zie uitleg

Tijdelijk wil ik mn strijk uitbesteden,maar wat kan ik aan prijs verwachten (oftewel wat is een normarle prijs) per uur of per wasmand? En wat met kleding die persé op n hangertje moet? Ik ben hier dus totaal niet in thuis en blij met elk antwoord. Thanx

Toegevoegd na 10 uur:
Ff voor de duidelijkheid niét bij n bedrijf,maar gewoon bij iemand thuis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in Belgie of Nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier wordt gemiddeld 15 euro per mand gevraagd,maar dan niet een mand waar ook nog eens een grote kop op zit en als er geperst moet worden dan betaal je meer.

Het beste antwoord

Steek een kaartje in het advertentiebord van de plaatselijke supermarkt. Er zijn genoeg mensen die strijken geen vervelend karweitje vinden en die graag thuis wat willen bijverdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat hangt van het type en de grootte van het kledingstuk af. Kijk maar bij de dichtstbijzijnde stomerij in de etalage. Als ze de prijzen niet publiceren mag je er gewoon naar vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga uit van prijzen vanaf 17,50 € per uur .dat is een beetje een richtlijn maar bij bv veel overhemden en pantalons die geperst moeten worden zal de prijs oplopen.plaats een advertentie in je plaatselijke kranten .er zijn vast dames die graag wat willen bijverdienen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even ter informatie: ik woon in Belgie en maak gebruik van een strijkservice. Je brengt dan je spullen naar een stomerij die alles voor je strijkt, dit werkt mbv dienstencheques.

Voor mijn Bed en Breakfast breng ik altijd het beddengoed daar. Twee hoeslakens, twee dekbedovertrekken, twee kussenslopen kost ongeveer 4,-.

Lekker goedkoop hier he? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Mijn beddengoed strijk ik niet meer. Strijken kost een hoop tijd, en het trekt vanzelf glad als je het netjes aan de lijn te drogen hangt en het daarna netjes opvouwt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je denkt toch ook niet dat ik het voor mij prive doe he? Het is alleen voor de B&B.
burgos
12 jaar geleden
Kan je toch beter iemand in huren dan uitbesteden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij denkt dat ik iemand kan vinden die het voor minder dan 4,- euro doet? Zou knap van je zijn!
Cryofiel
12 jaar geleden
Als ik mijn beddengoed op de goede manier te drogen hang, is het al bijna kreukvrij. Als ik het daarna netjes opvouw voor ik het in de kast leg, blijft het (bijna) kreukvrij. Als ik het later om mijn bed doe, trekken de laatste paar kreukels er vanzelf uit. Op mijn bed ligt dus altijd kreukvrij beddengoed. Zonder te hebben hoeven strijken.
Als het gewoon huishoudelijk strijk goed is,
zet dan een advertentie in een h,h blad.
Zo als je ook iemand zoekt om je huis schoon te
maken, lijkt mij trouwens de goedkoopste oplossing.
Als je het bij een bedrijf onderbrengt ben je altijd
duurder uit.
Suc6
burgos