Heeft er iemand ervaning met t uitbesteden van strijkgoed ? Zie uitleg

Tijdelijk wil ik mn strijk uitbesteden,maar wat kan ik aan prijs verwachten (oftewel wat is een normarle prijs) per uur of per wasmand? En wat met kleding die persé op n hangertje moet? Ik ben hier dus totaal niet in thuis en blij met elk antwoord. Thanx

Toegevoegd na 10 uur:
Ff voor de duidelijkheid niét bij n bedrijf,maar gewoon bij iemand thuis.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Steek een kaartje in het advertentiebord van de plaatselijke supermarkt. Er zijn genoeg mensen die strijken geen vervelend karweitje vinden en die graag thuis wat willen bijverdienen.

Dat hangt van het type en de grootte van het kledingstuk af. Kijk maar bij de dichtstbijzijnde stomerij in de etalage. Als ze de prijzen niet publiceren mag je er gewoon naar vragen.

ga uit van prijzen vanaf 17,50 € per uur .dat is een beetje een richtlijn maar bij bv veel overhemden en pantalons die geperst moeten worden zal de prijs oplopen.plaats een advertentie in je plaatselijke kranten .er zijn vast dames die graag wat willen bijverdienen!

Even ter informatie: ik woon in Belgie en maak gebruik van een strijkservice. Je brengt dan je spullen naar een stomerij die alles voor je strijkt, dit werkt mbv dienstencheques. Voor mijn Bed en Breakfast breng ik altijd het beddengoed daar. Twee hoeslakens, twee dekbedovertrekken, twee kussenslopen kost ongeveer 4,-. Lekker goedkoop hier he? :)

Als het gewoon huishoudelijk strijk goed is, zet dan een advertentie in een h,h blad. Zo als je ook iemand zoekt om je huis schoon te maken, lijkt mij trouwens de goedkoopste oplossing. Als je het bij een bedrijf onderbrengt ben je altijd duurder uit. Suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100