hoe kom ik aan een huurwoning in amsterdam bijv oost, binnen 2 maanden? Woningnet is geen optie sta te kort in geschreven.. Omgeving heeft geen tips..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Door heel veel geld te betalen.
Als dat geen optie is, dan zou ik mijn pijlen richten op een kamer in een woongemeenschap. Er zijn veel studenten en starters die zo samen een redelijke grote woning kunnen bekostigen door de kosten te delen.
Het snel een betaalbare woning vinden in Amsterdam zonder goed netwerk in de stad is net zo moeilijk als winnen van de lotto. Niet onmogelijk maar alleen door stom toeval gebeurt het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk alleen particulier of anti-kraak .