hoe kan ik mijn bed verhogen?

zijn er soms poten te koop om je bed te verhogen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt er ook heel veel kranten, folders, boeken onderleggen, doet mijn opa ook onder zijn bank ;)

Omgekeerde bierkratjes kunnen hierin (tijdelijk) een oplossing bieden....

Ik denk dat de enige optie ledikantverhogers zijn.

Bronnen:
http://www.thuiszorgwinkels.nl/site/assort...

Je kunt speciale poten kopen om je bed te verhogen. Ze lijken een beetje op die plateaus - maar dan natuurlijk een beetje kleiner ! - die dompteurs vroeger gebruikten bij circusacts. Domme mensen vonden het toen grappig als de dompteur met stok en zweep leeuwen kunstjes lieten doen..... Enfin, zulke poten vindt je bij een speciaalzaak voor mensen die hulpmiddelen nodig hebben als looprekjes, wandelstokken, plaspotten etc....... Tsja, geen aantrekkelijke winkels. Maar je vindt er dus wel je poten voor je bed!

Als het voor tijijdelijk iis zijn de opties hier al gegeven,Indien dit definitief moet zijn zou ik op marktplaats kijken naar een seniorenbed van auping.Die zijn ook gewoon modern qua uiterlijk.

Er zijn zwarte kunstofblokken te koop om je bed op te hogen zelfs zijn ze nog geschikt voor je stoel. Ze geven een verhoging van 13 cm. afmeting is per stuk 15.2x16.48 Ze zijn te koop per 4 stuks via www.tempsl.nl te koop en ze kosten 29,90 euro

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100