kun je zwarte laarzen verven in het knalrood? Hoe doe ik dat? en waar kan ik de verf kopen ? En kan ik dan nadien met die laarzen in de regen ?

zwarte lederen laarzen oververven en knalrood verven. hoeveel lagen leggen ? blijft de zwarte verf niet doorkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb ooit zelf wel eens blauwe laarzen groen geverfd. Dat ging op zich goed, maar het is wel een heel gepriegel om tussen de laars en de zool de kleur goed op te brengen. Je zult de laarzen wel eerst moeten ontkleuren voordat je van zwart naar rood kunt. Informeer bij de schoenmaker.

Nee, dat kan niet. De donkere kleur zal overheersen. Je krijgt het niet eens rood, vermoed ik.

Ik denk dat je het dan bij en schoemaker moet laten doen. Heb ooit een een witte lederen motorbroek zwart laten verven. Dus de schoenmaker is hier de aangewezen persoon voor. alleen weet ik niet of rood ook kan. Toegevoegd na 1 uur: Mocht je het zelf willen doen dan zal je bij de schoenmaker voor de verf moeten zijn.

Dat hangt van het materiaal van de laarzen af...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100