Wat is dit???

Lijkt op een soort takje en ze zitten op de ramen deuren etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Volgens mij is dat een sprinkhaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt wel een krekel, alhoewel ik het niet goed kan zien hoor. Ik mis dan toch de pootjes zeg maar....dus het zou nog een mot-achtige kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is (nog) geen beestje maar lijkt op een soort van cocon oid.
Het zijn de larven van de schietmot, die uit het water gekomen nu verpopt zijn, om later uit te komen als schietmot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt er wel een beetje op maar we hebben alleen geen water in de buurt. Niet dichtbij. Zal eens kijken of ik een duidelijker foto kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk komen ze uit b.v. een dakgoot waar langere tijd water in zat, of een regenton, emmer met water enz.