Hoe kan het dat mijn Hibiscus is verdwenen?

Ik heb sinds 13 jaar twee Hibiscussen (meervoud is vast anders...) in mijn tuin staan: de één op een zonniger plek dan de ander. Ze groeiden en bloeiden goed. Ineens zijn beiden er niet meer. Er zitten geen gaten in de grond: er is gewoon ineens niets meer. Heel vreemd. Wie weet hoe dat kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
Antoni
9 jaar geleden
Ik weet niet of je alleen woont of met anderen, maar als je met anderen woont, is het natuurlijk altijd mogelijk dat zij de planten hebben verwijderd of verplaatst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
raar dat deze vraag blijft staan bij GV
Er bestaat geen antwoord op en dat mag hier niet.

Antwoorden (2)

Omdat ze zijn gestolen.
Een plant verdwijnt niet gewoon. Iemand heeft ze uitgegraven en de gaten weer dicht gegooid.
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Dat lijkt mij ook het meeste logische.
Ze kunnen niet wegwaaien, niet in de grond zakken, niet spoorloos verdwijnen.
Dus zijn ze weg gehaald.
je weet waar ze stonden, kijk dan op die plek.
Daar zitten nog steeds de wortels, dus zijn de afgezaagd, afgeknipt of wat dan ook.
Welk antwoord wil je eigenlijk op GV.
Ze zijn gewoon gejat!