Ik zoek een makkelijke en handige kalender voor op de pc of itouch, wie heeft een tip ?

Ik wil af van mijn kalender op toilet. Maar nu zoek er 1 dus voor op de apple computer of itouch . een die een signaal of beeld laat zien als iemand binnenkort jarig is. Daarvoor heb ik die kalender. En ook 1 in het Nederlands.

Toegevoegd na 58 minuten:
Ik heb een apple computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

De mi cal app heeft een fijne agenda
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan toch geen betere kalender hebben of de Windows kalender die bij je Windows geleverd is?

Je vindt hem terug onder bureau accessoires ,sleep hem vandaar naar je desktop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor apple zou ik FREE A2OL 2012 Calendar nemen

http://apple2online.com/index.php?p=1_61_FREE-A2OL-2012-Calendar