Bij wie kan ik terecht om mijn huis te checken of die inbraakveilig is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dat kan de politie voor je doen. Vroeger was het gratis maar tegenwoordig moet je ervoor betalen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar kun je de politie voor inschakelen. Zij kunnen je advies geven.

Toegevoegd na 50 seconden:
Inbraakpreventie is een van de taken van de politie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dat is hun takenpakket.
Maar die komen toch niet.
Weetje wat de beste manier is om niet met de politie in aanraking te komen.?
Door ze te bellen.
Prettige dagen.+1
Niet alleen de politie maar ook beveiligingsbedrijven en verzekeraars bieden wel eens een check aan op inbraakveiligheid, is de waarde van de inboedel dusdanig hoog doet het de verzekeringsmaatschappij vaak zelf alvorens tot afsluiting van de polis te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1