Vanuit mijn dak komt een brommend geluid wat kan dat zijn?

Hallo,

Ik slaap op de zolder. Er komt al enige tijd een brommend geluid vanuit mijn dak. Als ik vanuit het plafond van mijn zolder naar boven druk dan veert hij een beetje mee , en stopt het brommen tijdelijk. Meestal gaat het na een paar minuten verder. En het gebeurt vaker als het
er veel neerslag is gevallen. Deze huis is erg oud (uit de jaren 60) en volgens mij is er nooit meer wat aan
het dak gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.5K

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan in watvoor huis je woont grote kans dat het de kachel is ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het niet zo koud was zou ik zeggen een wespennest, maar de kans dat het vocht is die langs iets gaat lijkt me groter.Water hoopt zich ergens op en loopt langzaam langs een balk of plank die aan het rotten is of langs een stuk plastic van een uit een oud vogelnest oid.