als ik vandaag rond 3 u iets heb besteld krijg ik dat dan morgen(zaterdag) Nog binnen?

heb iets besteld bij aanstekerwinkel.nl maar krijg ik het dan morge of pas op maandag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Deze website hanteert een verzendfrquentie van minimaal een keer per dag. Oftewel: Elke dag gaan er bestellingen de deur uit; Als het druk is, vaker. Het is logisch dat ze -als je meteen betaald hebt- de bestelling vanmiddag aan het einde van de dag verzonden hebben. Dat zou voor reguliere adressen in Nederland betekenen dat levering mogen nog mogelijk is.

http://www.aanstekerwinkel.nl/index.php?main_page=conditions&zenid=u5b0dlkotc58nvrigev24as9c4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maandag, dinsdag of woensdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Morgen zou in principe haalbaar moeten zijn, maar ik zou er zeker niet van uitgaan. Ik denk dat je je bestelling dinsdag binnen krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak wordt er een levertijd geboden van 24 uur (als je bestelt voor 20:00 o.i.d.). Dit geldt echter enkel voor werkdagen (ma, di, wo, do en vr).

Misschien heb je geluk en levert de post het morgen al, anders waarschijnlijk maandag.

Echter kun je hier niet blind van uit gaan, met wat pech komt het pas volgende week vrijdag.

Als het een groot pakket is, moet je thuis zijn.