Zelf teddyberen maken. Vandaar mijn vraag met welke steek naai je de rug, armen en benen dicht en hoe gat die steek?

Ik wil weer gaan beginnen met teddyberen maken, maar het het is al lang geleden. Vandaar mijn vraag met welke steek naai je de rug, armen en benen dicht en hoe gaat die steek?

wie heeft leuke patronen voor mij en wil ze mij mailen?

Ook ben ik op zoek naar een patroon van Ollie B. Bommel en Rupert, de beer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Antwoorden (1)

Dat gaat het mooist met een stiksteek:

Steek de naald in de stof en kom enkele millimeters verder op de naailijn weer boven. Steek nu halverwege de afstand tussen de twee insteekgaatjes weer in en kom steeds een steekafstand verder weer uit de stof naar boven. Dit is de steek die gebruikt wordt om naden te naaien. Dit is een rekkende steek, die mits met de hand genaaid, niet zo snel knapt.