Bestaan er ook spotjes voor aan de muur waar je geen snoer voor nodig hebt. En die toch veel branduren heeft?

Ik vind snoeren tegen de muur zo lelijk staan, daarom vraag ik me af of er een alternatief is.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik begrijp de vraag volkomen, heb je een heel mooi spotje hangt er zo'n lelijke draad uit Toch is er helaas geen systeem zonder stroom, het vermogen moet toch ergens vandaan komen. als je een lamp op een batterij of accu zou nemen wordt hij door de accu wel heel groot en stevig Enige alternatief wat ik zie: olielamp OF vreselijk investeren in in laten vrezen van een leiding. Duur maar je hebt er jaren plezier van Goedkoper alternatief: zo'n draadgootje, is de draad in ieder geval strak

Die spotjes bestaan nog niet! Mocht je ooit gaan behangen of je muren gaan bewerken dan is het een optie om gleuven te frezen in de muur en daar pvc buizen in verwerken waar stroomdraad doorheen getrokken kan worden. Vervolgens de muur weer dichtsmeren en egaliseren. Dan behangen of schilderen en je hebt geen draden meer in het zicht. 1 nadeel is dat je de spots altijd op dezelfde plaats moet bevestigen, anders krijg je alsnog draden in het zicht. Dit is wel even werk, maar het resultaat is erg mooi.

Er bestaan ook lampjes met een stekker eraan (dus zonder snoer) die je zo in het stopkontakt kunt steken. Misschien is dat een optie voor je? Ik heb er jaren 1 gehad. De Hema verkocht ze vroeger. Of de Hema ze nog verkoopt weet ik niet.

Jazeker, LED-spotjes die op batterijen werken.

Bronnen:
http://www.batteryoperatedcandles.net/LPL6...

Alle draden in de muur laten vrezen. Heerlijk, nergens een draadje, nergens stof en je struikel ook niet over snoeren. Je zit wel vast aan een bepaalde indeling, maar dat weegt niet op tegen het gemak. Het is misschien een kostbare ingreep, als dit niet iemand voor je kan doen. Vraag eens prijsopgave aan, dan weet je waar je aan toe ben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100