Kan je heet water in een aardewerk beker doen die mrt 1-seconde-lijm gelijmd is of wordt die lijm dan zacht?

Van een beker die hoort bij een koffiezetapparaat is het oor en een v-vormig stuk afgebroken. Weer in elkaar gelijmd met 1-seconde-lijm. Maar nu vraag ik me af af ik niet met alleen het oortje in m'n hand blijf staan als ik er weer hete koffie in ga laten lopen. Wordt die lijm door warmte weer zacht?

12 jaar geleden
in: Wonen
4K

Het beste antwoord

hier kun je gerust op vertrouwen.
Ik lijmde een soepkom 1 jaar geleden.we gebruiken hem regelmatig.
K.heb nog steeds geen oor in m.n handen gehouden .
of de soep op m.n schoot.
En ze gaan ook altijd in de vaatwassser,
burgos
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

secondenlijn hardt verder uit onder aanwezigheid van water. Wat u wil is dus geen probleem.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, niet helemaal goed gelezen. De lijm blijft ook bij warmte hard.