hoi allemaal, ik ben laatst verhuisd en heb nu een onverlichte kelder. Ik ben dus opzoek naar een betrouwbare zaklamp, iemand een idee?liefst ophangb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (5)

Mogelijkheden:

Je koopt een echte MagLite (wordt door alle prof's gebruikt) maar dan ben je wel iets van 50 euro kwijt. (is overigens gemaakt van vliegtuigaluminium ).

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTM2MDEyOTY2Mjk=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=MAG_LITE&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1gclid%3dCJHyg8T6yKwCFQRO3god6lD-pg&adcampaign=google&gclid=&scrwidth=1024

Of je gaat naar de Wibra en koopt voor 2,99 een knijpkat (geen batterijen nodig, zoiets van 30 sec knijpen 5 minuten licht).

Toegevoegd na 4 minuten:
Je hebt overigens ook van die kleine lampjes met een stopcontactstekker die met een fotocel aan/uitgaan. Ik heb die destijds bij Euroland gekocht voor een euro, werken prima, moet je wel een stopcontact in je kelder hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan kijken naar een led lenser, geweldig goede lampen met hoge lichtopbrengst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig van die zelfklevende ledlampjes op batterij. Ideaal voor dit soort plaatsen waar meestal geen stopcontact aanwezig is. 3 Voor €9.95 bij de Blokker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hebben wij :D
Alleen hebben wij een goedkopere versie die je té makkelijk losdraait met aanklikken. En die van ons geeft niet erg veel licht. Maar als je er wat geld aan uitgeeft zijn het goede dingen!
Wij hebben een draagbare tl buis opgehangen, zo eentje als ze in de auto garages gebruiken om onder de motorkap te kijken..ideaal!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een zaklamp kopen die je normaal, als je op vakantie gaat ophangen met een draadje aan het plafond. Je boort gewoon een spijkertje in het plafond en hangt hem eraan. Hier heb je nog een mogelijkheid: