Weet iemand bij benadering hoeveel het kost om de deurtjes van een keuken te laten schilderen/spuiten?

Natuurlijk is dat afhandelijk van de mate van bewerktheid/het aantal panelen e.d. De deurtjes zijn van Ikea, Ädel kersen, en er zijn ook "effen" zijpanelen bij, zonder reliëf.
En is spuiten beter dan schilderen, ook als ik een professionele vakman neem? En moeten de deurtjes/panelen dan verwijderd (uit huis) gehaald worden? Dat kan, vooral in het geval van de zijpanelen nog wel een probleem worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag een offerte aan bij......... Bronnen:
- http://www.werkspot.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon nieuwe deurtjes bestellen, lijkt mij goedkoper zelfs dan laten schilderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan ook renovatiepanelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik heb gewoon hele mooie deurtjes. Van woonprogramma's begrijp ik, dat ze redelijk makkelijk te overschilderen of te overspuiten moeten zin...
Dat lijkt mij ook, en dat was mijn vraag ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met alle respect, maar een beter vergelijk qua prijs en prestatie dan werkspot.nl krijgt u niet.
De offertes zijn gratis.
Kijk hoe het werkt en lees de reviews.
http://www.werkspot.nl/hoe-werkt-het/opdrachtgever

Antwoorden (1)

Een keuken zelf schilderen zou ik nooit doen.
Je krijgt dat nooit mooi strak,je zou kunnen overwegen
om offerte te vragen om je deuren te laten spuiten,en de rechte panelen ,die je niet los kan halen ,,in de zelfde kleur
laten of kan je aan deuren spuiter vragen of er andere mogenlijkheden zijn,die mensen zijn er in gespecialiseerd.
Succes
burgos