Voor wat voor verzendstukken worden die plastic dingetjes nog gebruikt in de luchtkussen enveloppen?

Ze zitten er nooit bij wanneer je de enveloppen koopt, maar de gaatjes zitten er wel altijd in, die je dan van lieverlee dicht moet tapen wanneer je vochtgevoelig spul verzend.

Gebruikt iemand die dingetjes nog wel eens ergens voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Tegenwoordig worden de luchtkussen enveloppen verkocht met zelfklevende sluitlaag, de envelop is daarmee zo goed gesloten dat die drukknopsluitingen niet meer nodig zijn.
Dat ze er niet bij geleverd worden is logisch, dat worden frankeerzegels ook niet. Je zult er specifiek om moeten vragen en betalen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb meer dan 40 jaar bij een papiergroothandel en enveloppenfabriek gewerkt en wij hadden die bubbeltjesfolieenveloppen op voorraad evenals die sluitingen . De sluitingen werden toen standaard meegestuurd bij een bestelling enveloppen.