Kan je Digitale FM radio ook gewoon luisteren zonder kabel of iets dergelijks?

Wegens de problemen met wakker worden zat ik er aan te denken om de Philips HF3470 Wake-up Light met digitale FM-radio te kopen. Nu vroeg ik me af, aangezien er digitaal staat, of de radio het ook gewoon doet zonder kabel of zoiets dergelijks, dus gewoon in het stop contact en dat de radio dan à la minuut werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Ik heb er één, precies die en dat digitale wist ik helemaal niet.

Die van mij werkt gewoon net zo als een gewone wekkerradio, ik geloof dat er ook een antennedraadje uit hangt maar dat zou ik boven moeten checken.

Ik gebruik de radio nooit (ik gebruik de vogelgeluiden en de gong en het ruisende water etc). Als hij toch eens op radio springt vind ik het geluid matig, ECHTER mogelijk moet ik dan inderdaad dat draadje uitleggen, nooit naar gekeken

Verder kan ik hem wel aanraden, heerlijk ding.

Maar er hoeft dus geen kabel in (kan niet eens denk ik), hij heeft zijn eigen antenne
amigo