Ik heb een gehaakt wollen vestje met houten knopen gewassen. De houten knopen hebben bruine plekken achtergelaten. Hoe kan ik die plekken verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Los een tablet kunstgebittenreiniger op in een glaasje water, giet dit nog bruisende product op de vlekken, haal vervolgens met deppende bewegingen de vlek weg. Met andere middelen met een bruisende werking lukt dit ook, bijvoorbeeld de bekende Oxi producten, zowel de huismerken als het merk Vanish verwijderen deze vlekken moeiteloos. Bij de laatste producten staat de juiste dosering op de verpakking vermeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met Echfa Wit, wat tegenwoordig van Biotex is. Bijvoorbeeld hier te koop: http://www.ah.nl/producten/product/ah619997/biotex-echfa-wit

Dat is het beste middel om verkleurde, vergeelde of vergrauwde witte weefsels weer smetteloos wit te krijgen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dat niet alleen voor witte was? Mijn vestje is licht groen.
Amadea
8 jaar geleden
Ja. Ik meende uit de foto te kunnen constateren dat het vest wit is. Lichtgroen is daar echt niet uit te halen...