hoeveel schilders heb je nodig om 655m1 te schilderen in 12 dagen?

en dan bedoel ik alleen het afschilderen!

Toegevoegd na 36 seconden:
en dan in dagen van 8 uur uiteraard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
655m1?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ik in een dag, of bedoel je m2?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afschilderen van wat(grote oppervlaktes/ramen en kozijnen, hoe bereikbaar, grond/ladder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet er veel afgetaped worden, veel klein en voorzichtig werk of is het eerder 'gaan-met-die-banaan' roller?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn schilder heeft laatst ca. 45m² afgetaped, 2x geschilderd (met redelijk wat hoekjes en klein werk) en dat alles in 1 dag (met 1 persoon).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het zijn kozijnen die geschilderd moeten worden, en het is echt m1 en geen m2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
655 meter kozijn; dat is een ander verhaal. Afhankelijk van de hoekjes, red je wellicht 10-15m/uur. Grofweg 40-65 uur werk (per schilderlaag).

Het beste antwoord

2 schilders. Aangenomen dat het 655 m2(!) is. Dan is dat in 12 dagen per dag ca. 55 m2. Het gaat waarschijnlijk om grote oppervlakken, die gerold gaan worden. Dan moet 25 m2 per dag per schilder haalbaar zijn, inclusief voorbereiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar 55m² per dag? Sorry, maar dat red je in een avondje in je eentje nog wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@domtic In je reactie op deze vraag beweer je wat anders,nl dat "je schilder" 45 m2 in 1 dag deed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn reactie beweer ik niets anders. Als je het goed leest, staat daar 2x geschilderd (= 90m²), plus afplakken en hoekjes & randjes schilderen in 1 dag (ca. 8 uur). Avondje vlakke wand schilderen (ca. 4 uur) met 55 m² past dan dus ook.

Andere antwoorden (3)

Als je een partner vind die je kan helpen, ben je met ze tweeen zeker in 2 dagen klaar als jullie allebei goed doorwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in 12 dagen ,1 schilder en dan heb je nog tijd over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er een beetje aan of er vlot doorgeschilderd kan worden, de ruimte leeg is, er géén vloerbedekking e.d. ligt (afdekken), géén of weinig plinten, niet te veel deuren en kozijnen (besnijden of afplakken) én of het alleen muren en plafonds betreft die al in goede staat zijn.
Gaat het alleen over het aanbrengen van latex op muren en plafonds en zijn het primair grote vlakken, dan kan 1 man dit op zijn gemak twee keer doen in 12 dagen.
In het meest gunstige geval zelfs in de helft van de tijd.