Waarom hangt er in badkamers (bijna altijd?) geen behang?

Ik kom vaak bij mensen thuis, ook in de badkamers. Maar ik vroeg me af waarom ik daar nooit behang zie. Maar altijd van die stenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna altijd = meestal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat je als afwerking vaak in badkamers ziet is schuimvinyl,daar dat wel waterbestendig is.

Het beste antwoord

Je start dan een schimmelkwekerij. Schimmels hebben veel vocht en cellulose nodig. Synthetisch behang met synthetische lijm kan dus wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat behang niet tegen vocht kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het in badkamers vaak vochtig is. Door het vocht laat de lijm van het behang los, waardoor het dan niet meer blijft hangen.