nieuwe keuken in huurwoning, bijbetalen voor een iets mooiere keuken mogelijk?

De tegels en kastjes in mijn keuken vallen van de muur, hoog tijd om de verhuurbron in te schakelen, enkel ben ik bang voor een bruynzeel keuken met die ienieminie kleine vierkante kastjes, ben niet van plan hier nog 10 jaar te wonen, maar wel een jaar of 5... Iemand ervaring hiermee? Heb je nog wat in te brengen? En heb je keuze kwa aanrechtblad o.i.d?? Eventueel met bijbetaling? Iemand die misschien iets meer hierover kan vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Dit is per verhuurder verschillend. De meeste doen tegenwoordig wel wat meer dan het standaard witte blokje met metalen wafeltjesblad. Tegen betaling is vaak uitbreiding mogelijk. Hogere bovenkasten, meer kastjes, apparatuur enz. De enige die het juiste antwoord kan geven is je eigen verhuurder. Bel maandag op en vraag naar de mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal kan dat inderdaad, maar wel op jouw risico: jij betaalt en krijgt de mooiere keuken. Alleen als je weg gaat uit het huis, dan vervalt het eigendom van de keuken aan de verhuurder of ben jij verplicht een gelijkwaardige keuken aan de standaard achter te laten.