Wat voor soort Spin is dit?

Excuses voor het slechte beeldkwaliteit. Je kan de kleur niet goed zien van de Spin. Maar de kleur was Groen. Hopelijk weet iemand wat voor soort Spin dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is beslist geen spin. Lijkt eerder op sprinkhaan-achtige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een spin heeft toch 8 poten?
Daar lijkt het er niet echt op dat ie 8 poten heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou net zeggen... tel de poten en je weet in ieder geval dat dit geen spin is.

Het beste antwoord

het is geen (alien) spin dus je kan weer ademen hoor :))

dit is waarschijnlijk de 'struiksprinkhaan' (ook wel een krekel genoemd) 1 lange poot is afgebroken, maar het waren er 6.

de legboor (ook wel sabel genoemd) is zichtbaar. dat is het dikke kromme stukje aan de krekelbips. :)

je hebt dus bezoek gehad van een vrouwelijk exemplaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx voor je goede antwoord!

Andere antwoorden (2)

Dat is geen spin, ; dat is een krekel. Welke soort is lastig te zien, maar deze zie je regelmatig in de tuin door het gras springen ,en ze springen zelfs vaak op je.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die lange 'poot' an de achterkant zou wel eens een legboor kunnen zijn, of een gebroken pootje -dat is op deze foto inderdaad heel moeilijk te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen spin of anders een gehandicapte spin met maar 4a5 poten.
Een spin heeft er namelijk 8 en heeft geen voelsprieten.
Welk insekt het kan zijn is lastig te zien ivm slecht beeld.