Hoe werkt een porta potti?

Heb vandaag een porta potti in gebruik gekregen omdat mijn keuken gerenoveerd wordt. Maar nu spoelt deze niet goed door. Als ik de knop links achter naar boven haal, zie ik wel blauwe vloeistof in de bak stromen maar het stroomt niet weg. Het putje onder in de bak was niet afgesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Ik weet niet welk type je hebt, maar hier: http://www.thetford.eu/web/show/id=84583/langid=43 vind je verschillende uitgebreide handleidingen (helaas wel in het Engels) van de verschillende modellen Porta Potti.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, er staat gelukkig ook een duidelijke Nederlandstalige handleiding bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je.. ik ga direct even kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel het schuifje middenvoor de pot open trekken dus. Het is inderdaad een thetford. Helemaal gelukt dus... thanks again!