Hoe weet je of iemand de echte eigenaar is van een woning?

Ik heb via marktplaats gereageerd op een woning.De eigenaar woont in engeland en de woning is in nederland.
Direct bij de eigenaar,Zij wil het zo afhandelen.Is dat te vertrouwen,Ik wil weten of zij wel de echte eigenaar van de woning is hoe kom ik daar achter.Dit schrijft zei naar mij.
1) I will make the delivery papers at TNT Global Air Express . After that I will send you a copy of my passport .
2) After I will make the papers for delivery they will require for your payment confirmation of the first month and the guarantee deposit(600 EUR + 600 EUR= 1200 EUR) to the company .TNT Global Air Express will send you a delivery notification to let you know they have the Keys and the papers in their custody .
Also TNT Global Air Express will give you further instructions about the money deposit .
3) After the payment is confirmed the delivery process will start and when you will receive the keys, you will have 2 days inspection period before your final decision to rent .
4) If all is in order, you will instruct TNT Global Air Express to give me the money. Further rents will be sent directly to my bank account.
5) If you refuse to rent the apt , TNT Global Air Express will give you a full refund (1200 EUR) and you will give them back the keys and the contract.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als het goed is heeft zij een eigendomsakte! Maar pas wel op! Vorige week was dit nog op de tv in het programma opgelicht dat de verhuurder in Engeland woonde die een huis te huur zette op marktplaats, terwijl er helemaal geen huis was! www.opgelicht.nl
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Buiten de vraag of dit uberhaupt een goed idee is, antwoord op je vraag± Bij het kadaster kan je nagaan wie de eigenaar is van de woning±

http://www.kadaster.nl/window.html?inhoud=/particulier/default.html%3Finhoud%3D/particulier/service/on_line_producten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kadaster. Als het een Engels persoon is, dan zou ik me zorgen maken, want m.n. het eerste gedeelte is taalkundig slecht. Als het iemsnd uit een ander land is die engels spreekt, dan kan ik me die fouten voorstellen. In ieder geval oppassen, je bent zo E1200 kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zoveel geld investeren moet je er zelf heen en zelf kijken. Meestal zijn het oplichters van uit oostblok landen die dit soort dingen doen op marktplaats