hoe moet je een duurzaam huis ontwerpen?

ik moet voor school een duurzaam huis ontwerpen

Toegevoegd na 8 minuten:
het moet binnen 7 weken, we zijn in week 5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Beetje zelfwerkzaamheid kan geen kwaad?
Google eens op laagenergiehuis, aardehuis en passiefhuis. Dan lees je hoe een duurzaam huis eruit kan zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om een duurzaam huis te ontwerpen moet je je verdiepen in:
1) wat is een huis eigenlijk (wanneer noem je iets een huis? waar bestaat dat uit?)
2) wat is 'duurzaam' (herbruikbare materialen, herwinbare energie, levensduur, gezondheidseffecten enzovoorts)
3) hoe combineer je 2) en 1) tot iets haalbaars in termen van acceptatie door gebruikers, kostprijs, levensduur

gelukkig heb je ruim de tijd om nog een heleboel vragen in goeievraag te stellen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is natuurlijk niet zo slim om er bij te zetten dat het huiswerk/ opdracht is voor school. Zou ik voortaan achterwege laten zoals veel mensen hier doen!