wat kost het schilderen van een standaard rijtjes huis met schuurtje aan de buitenkant ongeveer?

Onderkant en bovenkant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Denk dat je er goed aan doet met minstens 2.000 euro rekening te houden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

onder en bovenkant, maar ik neem aan dat zowel voor- als achterkant ook moeten. Als je het zwart laat doen ben je ongeveer 12-1400 kwijt. Neem je een echte schilder met factuur dan 1800-2000 en doe je het zelf, dan ben je rond de 200 klaar mits je een goede ladder hebt. Het is echt niet zo heel moeilijk mits je maar de beste spullen koopt die er zijn. DUs niet bezuinigen op kwasten en vooral niet op verf (die van Sikkens is erg goed). Koop er een ladder bij van 200 en je bent voor 400 klaar, dat is nog altijd veel minder dan het láten doen.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
400 ?? Plus 4 tot 6 vakantiedagen Paulus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak is het huren van een rolsteiger aan te raden.
kost minder dan 100,- per week en werkt veel sneller.
Ivana
12 jaar geleden
Goede verf én vakkennis, want voor je het weet heb je blazen en strepen, zakken en tranen. Je moet dus wel beslagen ten ijs komen, anders moet je het later nog een over laten doen en kost het alsnog veel geld.
paulus811
12 jaar geleden
@allemaal, je moet natuurlijk wel enige feeling hebben bij het schilderen. En natuurlijk de tijd, maar in een weekend kom je een heel eind. Ben het met Jackd een dat een rolsteiger erg handig is, mits je m kwijt kunt.